My lovely readers :) Please Follow Up my Blog Ok :)

Blogger templates

Sunday, July 1, 2012

La Vida - The new living Styles

PERINGATAN untuk kawan2 di facebook.
Salam kekawan, anda jangan lah tertipu dgn modus operandi kedai2 atau booth2 yang memberikan hadiah percuma, bebaru ni, aku n isteri pegi ke giant nilai, n promoter tu suh isi borang untuk dptkn free tissue, then, dia bg 2 voucher yg tertutp free utk aku n isteri aku koyakkan, bile aku bukak voucher yg tertutup tu, tup tap, die tulis free halogen cooker induction + health protection foot massager, tapi syarat2 die,

1.kene promote,
2.Tak boleh jual,
3.kene beli 1 produk selain yg free tu,
4.Tangkap gambar,

diharap dgn post ni kekewan, [ak cik mak cik dlm fb ni tak terkena.Saya dah search kat internet dan mende mcm ni dah jadi lame2 dulu.. dah banyak sangat taktik ni..mcm gores dan menang.

Nama jenama ni La Vida, barang2 die semua 3000 lebih, siap kata 0% installment and bunga, just bayar bulan2 RM 80.00 untuk 3 tahun.. kene buat hong leong bank nye kad..

Ade sesape yang dah terkena, mari lah kita sama2 report polis.

ni nombo yang penipu tu RAFIZUL 0179418431

4 comments:

  1. skarng dorg ada kat carrefour wangsa maju..
    sy dah tekena n saya dah report kat polis, juz nak g ke kpdnkk sje utk mintk balik duit saya pd dorg..siap dorg nati.. hahahaaa

    ReplyDelete
  2. You dah lapor polis ker...patutlah saya rasa pelik jer voucher tsbt..i pun tekene...

    ReplyDelete
  3. i would like to have the literature review of the work of computer crime
    unblock facebook

    ReplyDelete
  4. Pd 29.12.12 saya beli Food Massager kat company LA VIDA THE NEW LIVING STYLES dlm Carefour Wangsa Maju beharga RM 1988
    guna KAD VISA SCB,dia potong kad saya 3x ganda.Resit pertama sign katanya jatuh dlm air, dia copy semula kali kedua pun jatuh dlm air juga. Saya bising2 tak mahu sign, saya minta semua yg basah tu. Dlm perjalanan keluar saya terima SMS dari SCB ALERT PURCHASE OF MYR 1988 sebanyak 3x, saya pun berpatah balik ketempat company tadi tunjukan SMS dari SCB kpd Manager Mr Woon dan 2 org staff. Mereka kata caj sekali sahaja, kalau 3x datang sini saya bayar 2x tunai.
    Pd 4.1.13 saya call SCB CALL CENTRE pastikan bayaran ,dgn sempotan saya terus ke Carefour berjumpa dgn Mr Woon,dia isi borang utk pulangkan wang saya melalui cek. Katanya nak hantar borang ni kat BM Penang dlm masa 2 minggu, dia berjanji cek akan sampai pd 2.2.13. Saya call dan SMS beberapa kali h/p Mr Woon dan staffnya, hingga hari ini tak ada jawab.
    Saya nasihat kawan2 jangan terpedaya dgn COMPANY ini, sekarang dia berada di SEGI FRESH BANTING, TELUK PANGLIMA GARANG.SELANGOR.

    MANAGER; MR WOON
    H/P; 012-9776561/ 019-6867791
    MANAGER; MR MICHEL
    H/P; 019-4378757
    SUPR ; EN REZUAN
    H/P; 017-5689178
    STAFF; MISS CONNY
    H/P; 017-6184641

    ReplyDelete

Your Opinion