My lovely readers :) Please Follow Up my Blog Ok :)

Blogger templates

Tuesday, November 23, 2010

bermula lah hidupku sebagai seorang scandle

akuh x penah tawu pon scandle nie best.
aku lg suke seyes relationship,
slame nie aku rase scandle just for fun... geng2 stock tpt abes kn mase,
bersuka ria.. lalalaaaa~

but, bila difikirkan balik, why not scandle, ibarat kawan, tapi bersayang n mesra...
i liiiikkeee :)

xde nak taching2.. nak jelez ker.. tp xsalah utk syg.. mane tawu tercinta..
then baru ah jadi kekasih :)

bebaru nie, ex akuh jd scdle.. then tetibe dye xleh nk go.. its about feeling kan.. so i move on lah.. cari punye cari , xjumpe pon sape2 yang sudi menemani diri nie.. so, akuh pon ayat la kwn lame.. hahaha
then jadi scandle :) even, aku tawu I love you, b, syg, sume palsu semata2, tp still ade meninggalkn kesan..
lame2 akan syg n probably cinta..

then, ex ex ex kuh pulak dtg cr aku blek ,then dpt lah agy 1 scdle.. baru je dpt scdle,
aku terkenal sorang aweks nie, yg boleh jd gf saye...

tp.. saye dah ade scdle lah awak.. sy xkn nk lepaskn mcm 2 je... i know bg korang scdle bkn someone yg special, tp, aku nak hargai hbgn yg aku ade...

xkesah lah scdle2 aku xnk appreciate ker, x amek peduli ker, tp sy akn layan dorg elok2..

utk yg nk jd gf tuh, sy g taw awal2. sy dah ade scdle, if u want me, u have to accept the way i am now..

:)

no secrets, tp i wont leave my scandle.. i blh syg u, bahagiakan u, tp u cant change me..


even the truth akuh still single n sesorang,
tp aku xsunyi dgn ade nye scdle2 yg syg sparuh2 dgn aku... lalalaaaa~